کسب درآمد ۷میلیونی کاملا تضمینی آموزشی کاملا عملی و منطقی و تخصصی با زبانی ساده و قابل اجرا بدون محدودیت سنی کسب درآمد 7.000.000 تومانی کاملا تضمینی و کاملا حلال و قانونی با کمتر از دوساعت کار در روز ان هم با گوشی ماهیانه بیشتر از 7.000.000 تومان کاسب شو بدون سرمایه و با روزی دو ساعت کار با گوشی ماهیانه درآمدی بیشتر از 7.000.000 تومان پول کاسب شوید

محل لوگو

آموزش گام به گام بورس


آموزش گام به گام بورس

چرا باید روی آموزش بورس سرمایه‌گذاری کنیم؟ آن هم نه مقداری کم بلکه میلیون‌ها تومان! این پرسشی است که عده زیادی با دیدن مبلغ دوره‌های آموزشی بورس از خودشان و دیگران می‌پرسند. علت این واکنش، موضوعی ساده است. در حقیقت، برای بسیاری از ما سرمایه‌گذاری روی خودمان، مفهومی بیگانه به شمار می‌رود. چون ما فقط یاد گرفتیم که روی دیگران سرمایه‌گذاری کنیم. مثلا روی پول‌‌ تو ‌جیبی که از خانواده می‌گیریم، حقوقی که رئیسمان به ما می‌دهد یا کمکی که انتظار داریم دوستمان در حق ما روا دارد. اما دنبال کردن هیچ‌کدام از این روش‌ها باعث رسیدن به آزادی مالی نمی‌شود. تنها گزینه موجود، سرمایه‌گذاری روی خودمان خواهد بود و بورس، یکی از بهترین راه‌ها برای آغاز این سرمایه‌گذاری است. در ادامه با ارائه ۶ دلیل، این واقعیت را به شما ثابت می‌کنیم.

۱- پر سودترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی خودمان است

معمولا مردم روی زمین، طلا و بورس سرمایه گذاری می‌کنند ولی روی خودشان هیچ سرمایه گذاری انجام نمی‌دهند. چون فکر نمی‌کنند چنین تلاشی ارزشمند باشد. اگر می‌توانستید به ۳۰ یا ۵۰ سال آینده سفر کنید، قادر بودید چه سرمایه‌ای را با خودتان ببرید؟ در آن زمان، وضعیت مالی خانواده، رئیس و دوستان شما اصلا مشخص نخواهد بود. بدون شک، همه‌چیز گران‌تر شده و آن‌ها یا با رشد قیمت‌ها درآمدشان را بیشتر کرده‌اند یا دچار ورشکستگی شد‌ه‌اند. پس نمی‌توانید روی آنها حسابی باز کنید. اما اگر صاحب مهارتی پویا باشید، در آن تخصص داشته باشید و به زبان ساده‌تر روی خودتان سرمایه‌گذاری کرده باشید، حتما می‌توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و وضع زندگی‌تان را سروسامان بدهید. همه ما مسافران زمان هستیم. شاید نه به آن سرعتی که ماشین زمان آدم‌ها را جابه‌جا می‌کند ولی مقصد، آینده است. اگر از حالا برای آینده‌تان تلاش کنید، خودتان را آموزش دهید، مهارت کسب کرده و بزرگ شوید، در آینده زندگی روبه‌راه و فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. در حقیقت، دانش سرمایه‌گذاری و بورس را می‌توان مهارتی برای آینده نامید. «جیم ران» که جزو برترین سخنران‌های انگیزشی جهان و نویسنده چندین عنوان کتاب است در مورد این موضوع می‌گوید: «باور من این است که از میان تمام چیزهایی که می‎توانند بر آینده شما تاثیر داشته باشند، رشد شخصی مهم‎ترین آن‎ها است. ما می‎توانیم از رشد فروش، رشد سود یا رشد سرمایه صحبت کنیم اما شاید هیچ‎کدام از آن‎ها بدون رشد شخصی اتفاق نیفتند.»


مبلغ واقعی 79,250 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 63,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 405

انسانهای موفق انسانهای ریسک پذیرند

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما